Reklamation
Vi opfordrer dig til at gennemgå varen for fejl og mangler, så snart du modtager varen og inden 14 dage.
Du har 2 års reklamationsret på alle varer købt ved Onlinelingeri.dk
Sådan gør du :
Udskriv Reklamationsformularen [her]
Udfyld Reklamationsformularen og læg den i retur pakken sammen med varen
Kontakt os på info@onlinelingeri.dk eller servicetelefon 98 52 00 00 alle dage kl. 9 – 22
[Køb en Postnord returpakkelabel her] eller køb en returpakkelabel på posthuset
Husk af få en kvittering for indlevering af pakken
REKLAMATIONER SENDES TIL:
ONLINELINGERI / FLEUR BODYWEAR
Adelgade 29
9500 Hobro
Vi erstatter ikke fejl der er opstået ved forkert brug, slitage eller fejlvask
Klagemuligheder:
Hvis du har en klage angående dit køb, må du meget gerne kontakte Line Tolborg Thy på mail: info@onlinelingeri.dk Så finder vi en løsning.
Skulle dette ikke være muligt, kan du anvende følgende klageportaler:
En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her www.webgate.ec.europa.eu/
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores E-mail: info@onlinelingeri.dk
Med venlig hilsen
Onlinelingeri.dk